
Ja Tev patīk komunicēt ar klientiem, kā arī risināt dažādas nestandarta situācijas, PIESAKIES un TEV BŪS IESPĒJA:
- sniegt atbalstu gan uzņēmuma darbiniekiem, gan klientiem, izprotot viņu vajadzības un meklējot iespējamo risinājumu;
- izprast dažādus uzņēmuma procesus, esot vienam no Biznesa pakalpojuma centra komandas.
Klientu atbalsta speciālists/-e
- Vienotas komandas darbu starptautiskā, dinamiskā uzņēmumā;
- Mūsdienīgu, nepārtraukti mainīgu un patīkamu darba vidi;
- Plašas profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
- Profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu;
- Iespēju strādāt no mājām no jebkuras vietas Latvijā;
- Maiņu darba laiku;
- Darba vietu jaunā, inovatīvā birojā – Akropoles biznesa centrā;
- Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem;
- Stipendiju studijām;
- Atalgojumu no 900 EUR bruto mēnesī.
- Augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību;
- Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
- Vēlmi sniegt kvalitatīvu klientu apkalpošanu;
- Atvērtu, uz sadarbību vērstu personību;
- Laipnu un atsaucīgu attieksmi.
- Nodrošināt atbalsta sniegšanu iekšējiem klientiem,izmantojot pieteikuma sistēmu,e-pastu un mūsdienīgus tehniskos risinājumus, atbilstoši Uzņēmuma noteiktiem kvalitātes rādītājiem;
- Papildināt zināšanu datu bāzi, nepārtraukti pilnveidojot tās saturu;
- Koordinēt informācijas plūsmu starp dažādām uzņēmuma struktūrvienībām;
- Regulāri analizēt procesu efektivitāti un izteikt priekšlikumus to uzlabošanai.
MAXIMA Latvija SIA, reģ.nr. 40003520643
Pieteikties



